REKLAMACJE I ZWROTY 

REKLAMACJE

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: kontakt@kobietawbiegu.pl

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  • w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie obrazujące uszkodzenie.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniej konsultacji z naszym działem reklamacji.

ZWROTY

Odstąpienie od umowy zawiązanej na odległość jest możliwe do 14 dni od daty otrzymania zamówionej przesyłki. Przesyłkę z produktami należy odesłać na adres:

Grupa Soname
ul. Reymonta 2/6
58-303 Wałbrzych

Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane.

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.

W przypadku jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami – kontakt@kobietawbiegu.pl