REKLAMACJE I ZWROTY
REKLAMACJE
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: kontakt@kobietawbiegu.pl
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
- w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie obrazujące uszkodzenie.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniej konsultacji z naszym działem reklamacji.
ZWROTY
Odstąpienie od umowy zawiązanej na odległość jest możliwe do 14 dni od daty otrzymania zamówionej przesyłki. Przesyłkę z produktami należy odesłać na adres:
Grupa Soname
ul. Reymonta 2/6
58-303 Wałbrzych
Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
W przypadku jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami – kontakt@kobietawbiegu.pl