Program 5 kroków! | Kobieta w biegu - bieg kobiet

Program 5 kroków!

Jesteś tutaj

Opis

Od czwartek, Kwiecień 12, 2018 - 17:30 do czwartek, Maj 17, 2018 - 17:30
Zalew Witoszówka
wspólna aktywność
podstawowy
bezpłatne

Szczegóły wydarzenia

Przełam swoje niepewności i weź udział w 5 spotkaniach treningowych, dzięki którym bez zadyszki i w dobrej kondycji przebiegniesz 5 km na wyjątkowej imprezie – Bieg Kobiet ANITA Zawsze Pier(w)si w Świdnicy. Nad rozwojem Twojej formy i motywacją będzie pracowała Sonia Rozumkiewiecz, doświadczona biegaczka, trenerka i fizjoterapeutka z moją małą pomocą!

Będziemy wspólnie w grupie babeczek takich jak TY inspirować się do tej aktywności, abyś wytrwała i zrealizowała cały program! Nie czekaj na jutro, zacznij już DZIŚ! Krok po kroku zrealizujemy 5 fantastycznych spotkań, bez względu na Twoją aktualną formę!

CEL – przebiec z uśmiechem 5 km na Biegu Kobiet ANITA Zawsze Pier(w)si bez stresu, zadyszki, w dobrej formie, którą później będziesz mogła tylko rozwijać!

Aby spełnić ten cel i przygotować Twoje ciało do wiosennej aktywności, spotykamy się w każdy czwartek, o godz. 17:30 nad Zalewem Witoszówka w Świdnicy.
Lecimy zgodnie z poniższym programem! Nie przegap – bądź zmotywowana i odrób wspólnie z nami zadanie domowe, aby rozwinąć tej wiosny biegowe skrzydła!

PROGRAM PIĘCIU KROKÓW by Sonia!

  • 12.04 - Siła biegowa! Silne nogi i ciało to silna TY! (skipy, wieloskoki, podbiegi);
  • 19.04 – Szybciej i mocniej! Bieg ciągły trasą biegu kobiet w II zakresie (ciut szybciej niż zwykle);
  • 26.04 - Siła biegowa – walczymy z ul. Słowiańską i podbiegiem!
  • 10.05 – Twoja „dycha” do szczęścia czyli interwały10 powtórzeń x 300metrów;
  • 17.05 – ostatnie starcie! Wytrwaj i pokaż na co Cię stać czyli rozruch przed zawodami (krótkie wybieganie + rytmy).

Doskonałym uzupełnieniem biegowych treningów będą spotkania z Sonią w ramach prowadzonych przez nią zajęć w grupach, na których jest prawdziwy ogień!

HARMONOGRAM ćwiczeń z Sonią! Co, gdzie i jak?

ŚWIDNICA:

PONIEDZIAŁEK - ćwiczenia typu TABATA, godz. 20:30 - Hala Sportowa ul. Pionierów 29
WTOREK  - ćwiczenia typu TABATA w Almie Vita, godz. 18:30, przy ul. Żeromskiego 14 (grupa do 7 osób)

ŻARÓW:

CZWARTEK - ćwiczenia typu TABATA, godz. 19:00, Gimnazjum im. Jana Pawła II ul. Piastowska 10
PIĄTEK - ćwiczenia typu PUMP (sztangi), godz. 17:00  i 18:00 ćwiczenia typu TABATA Klub FitnessRoad, ul. Strzegomska 19.

Masz pytani dotyczące Twojej aktywności? Skorzystaj z kontaktu do Soni - sonia.rozumkiewicz@gmail.com

Masz pytania, chcesz się z nami skontaktować. Zapraszamy!

Biegi i zapisy:
iwona@kobietawbiegu.pl

Wspólpraca:
marzena@kobietawbiegu.pl

* We don’t share your information with anyone.

Check out our Privacy Policy for more details.